You are here

National Sexual Assault Conference: Embracing Intersectionality

Date: 
Wednesday, August 17, 2022 - 11:00am to Friday, August 19, 2022 - 5:00pm

The National Sexual Assault Conference (NSAC) is an annual conference that brings together more than 1,500 people to share information, advance learning opportunities, and support professional growth to those who work to address the needs of survivors of sexual harassment, assault, and abuse, to raise awareness about these issues, and to prevent them from happening.

This year’s virtual conference, through the theme, “Embracing Intersectionality” seeks to uplift the role we all have in creating safe and equitable communities. PCAR considers racial justice critical to the movement to address and end sexual violence.

When: August 17-19, 2022

Time: 11 a.m. to 5 p.m. EST

Registration closes on August 15, 2022 - sign up before August 1 to save $30 off the cost of registration!

Register here!

 

La Conferencia Nacional de Agresion Sexual® (NSAC) es una conferencia anual que reune a mas de 1,500 personas para compartir informacion, promover oportunidades de aprendizaje y apoyar el crecimiento profesional de quienes trabajan para abordar las necesidades de los sobrevivientes de acoso, agresion y abuso sexual, crear concienciacion sobre estos problemas y evitar que sucedan. Esta conferencia tiene lugar en un momento en el que el tema de las agresiones sexuales esta captando mas atencion que nunca en los ultimos 40 anos, y es necesario resaltar las soluciones para poner fin a la violencia sexual.

La conferencia de este ano, a traves del tema "Abrazar la interseccionalidad", busca elevar el papel que todos desempenamos para crear comunidades seguras e igualitarias. La PCAR considera que la justicia racial es crucial para que el movimiento aborde y ponga fin a la violencia sexual. El exito en la erradicacion de la violencia sexual solo se lograra si examinamos y desmantelamos todas las formas de opresion.

La inscripcion cierra el 15 de agosto de 2022. La inscripcion anticipada cierra el 1 de agosto y los participantes que se registren hasta 1 de agosto de 2022 inclusive recibiran un descuento de $30.

 ¡Inscribase hoy!

Date: 
Wednesday, August 17, 2022 - 11:00am to Friday, August 19, 2022 - 5:00pm